Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 2 septembrie 2010

I-am corupt ! Mwhaha !


Revin cu un nou post din ora de info. Pfff... Mă rog, sfârșitul orei de info or whatevăr it is : )) . Dar nu asta e ideea. Ideea e una măreață ! De fapt, e o realizare măreață! Care poate fi făcută numai de un leu cu ascendent în capricorn ! : > Deci, să nu mă mai laud și să zic, nu ? : )) Că tot se holbează profa de info la ce scriu și mă întreabă în ce limbă scriu : )) .

Cu o oră înainte, i-am cunoscut pe ăia din clubul de film. Pfff... seci discuții aveau măi ! Și i-am corupt ! Rău ! Le-am arătat ceva ce-mi place. Și le-a plăcut. Ghici ce ? Hah, trebuie să știți Cherie ( Meeeel ) , Teh, Lynn căci sunteți fane : p. Iar deviez : )) . Așa. I-am corupt să se iute ca Kuroshitsuji ! Mwhaha ! S-au îndrăgostit de primul episod și toate fetele erau pe jos și ziceau : „Sebastian ! ” și „Ciel ! ” . Dar pe toți i-am corupt ! :)) Am o putere uriașă asupra oamenilor. : D Dar asta nu e tot ! Clubul și-a schimbat relativ numele : Anime, manga and film club . Și mai jos e o plancardă lipită pe care scrie : Kuroshitsuji club . : )) Abia aștept să vină ora de desen pentru că vreau să revoluționez clasa. În fine, aia e marea mea realizare. Coruperea a 26 de adolescenți : )) . Și-n pauză Kay îmi zicea : „Tu ești fenomenul ce a revoluționat școala!” . Hah, ce superstar sunt : )) .

3 interesați:

Diana spunea...

Sunt atât de mândră de tine, semi-capricornuleee *hugggies*!

Anonim spunea...

* laughs*

Eşti un zeu leu cu ascendent în capricorn şi pe sfert francez în Londra ( ? ) printre muritori. be happy.
*laughs*

Ai de ce să te lauzi. E bine că i-ai corupt <3 cu cât mai mulţi, cu atât mai bine. Şi mă tot întreb.... CUM SĂ NU-I PLACĂ CUIVA KUROSHITSUJI?

I'm going now * smiiiiiles*

Stray Cat spunea...

Anime and manga makes the world go round...
Cum sa nu-ti placa?
Bravo tie!! Le-ai deschis mintea catre noi orizonturi=))=)))=)))))))))

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase