Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 12 mai 2010

"aşa dansează bunica" :]]

Bien, a fost o zi penală, totul datorat faptului că au fost testele naţionale la matematică. N-am mai mers la şcoală că începeam la trei şi zece şi ieşeam la patru şi ceva. Doar nu eram nebun să merg până acolea pentru o singură oră. En fin, cu mai mulţi prieteni [ adunaţi cu greu la o anumită oră într-un anumit loc :] ] , am plecat spre Heră. În autobuz, i-am dat unuia un sk8 în burtă şi a început să mă înjure de parcă nu ştiu ce căcat am făcut. Mai era şi moş :)) . Am râs de n-am mai putut de întâmplarea aia, dar e bine că trebuia să coborâm la următoarea staţie. Cred că a durat juma de oră să trecem strada ca să intrăm în parc [ lucru care-l făceam în cinci minute, da' na.. ] . La rampe, eu m-am dat pe sk8 pe o rampă şi, când alergam nu ştiu unde, mi-a sărit adidasu din picior :)) . Ce frumos a fost să sar într-un picior până la pantof. Apoi, am cunoscut o skateriţă cu un an mai mare ca mine care s-a băgat în vorbă foarte uşor cu mine:
-Bă, brunetule, nu-i aşa că-mi dai o gură de RedBull? Adică, dă-mi că eu nu primesc un refuz.
-Unu la mână, eu = Alex = Metal şi poftim.
I-am dat cutia de RedBull şi a terminat-o una două xD . Bine, nici nu i-am spus că o las să o termine, dar n-am avut noroc. De la ea am primit şi un nou apelativ penal : 'metalopunker' . Plin de imaginaţie , nu ? :))
Pe la vreo patru ne-am cărat în mall, unde m-am dat cu sk8 pe acolo şi am făcut câteva grinduri pe o balustradă. Dacă tot eram acolo, am fost să-mi iau nişte skateri care nici nu-mi plac :]] . Şi am fost la bowling. Mă, şi i-am bătut pe toţi :> . Prima dată cu 69 [ ooo, ce scor frumos :x ] şi a doua oară cu 198 parcă. Şi unu, Matei, a aruncat o bilă de era să spargă podeaua :)) . Altu, D. , a început să danseze ceva asemănător cu dansul pinguinului şi urla:
-Ohh, yeah, aşa dansează bunica...aşa dansează bunicaa !
Mamă, a fost penaaal.
Pe la şapte ne-am despărţit, eu mergând în ior să mă mai dau pe sk8. Acolo m-am mai întâlnit cu alţi skateri şi am luat un fum din ţigara unuia. Am făcut câteva trickuri şi am plecat pe la vreo opt juma că m-a sunat maicămea că cică o să înceapă să plouă. Mă rog, a avut dreptate, dar îmi era prea lene să mă mişc acasă.
Am stat de vorbă pe mess cu nişte colegi, prieteni şi Svear. Azi mi-am adus aminte că din cauza idiotului prof de istorie nu pot să merg la Otaku că vrea să mă ducă în nu ştiu ce loc. M-a găsit pe mine ăla care poate să facă un proiect despre istorie. En fin, viaţa e truu. Hai că mai vorbim [ poate ] că a intrat Nya şi vreau să stau de vorbă cu ea, plus că m-am săturat să îmi povestesc viaţa pe aici.

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase