Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

miercuri, 19 mai 2010

cea mai tru zi

a fost o zi foarte naşpa , să şti tu , cel ce citeşti aici în acest moment . am avut un meci de basket şi eu am fost entuziasmat , fiind sigur că vom câştiga . jucam cu nişte pămpălăi şi, ei bine, trişori. nu credeam că aveau să trişeze în timpul unui meci, arbitrul fiind un prof care vedea bine, de obicei. en fin, meciul a început şi echipa noastră a condus pe tot parcursul primei reprize şi în jumate din a doua . ăia, ca ofticoşii, ne-au dat la picioare, ne-au împins şi aşa mai departe. pe la final, când profu se holba la păsări, unu, scund şi dubios, mi-a pus piedică şi apoi s-a trântit pe mâna mea. nu cred că fuse intenţionat, dar atunci vedeam numai negru în faţa ochilor şi, ei bine, m-au scos din joc. în rest, m-am holbat la ce jucau, dar n-am înţeles nimic. zici că eram pe jumătate mort. la final, am aflat că am câştigat şi că mâine avem alt meci. e şi dreapta, cea cu care joc. iniţial, am zis că o să stau pe bară,dar toţi elevii au sărit:
'nici să nu te gândeşti. eşti singura noastră salvare. joci indiferent de ce ai păţit.'
cât noroc am. ca un om mort, m-am târât acasă unde, subit, am observat că mâna e mov şi extrem de umflată.
sincer să fiu, mâine o să joc, dar mă cam doare mâna xD . oricum, abia aştept meciul .
per total, a fost o zi oribilă.

1 interesați:

Anonim spunea...

păi ţi-aş recomanda să iei nişte repaus pentru mâna aia. Nu e tocmai okey să joci în starea aia, chair dacă au nevoie de tine. Cum ai zis şi tu pe juma mort, ce naiba. dar sper să-ţi treacă mâna :))

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase