Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 4 mai 2010

Helăăău !

Mda...deci salut. Nu ştiu de ce fac blogu ăsta. Poate-i doar un lucru datorat plictiselii mele sau poate chiar îmi place să scriu p'aci. Nu ştiu.
Deci. Să mă descriu, right? Numele meu este Metal, mă rog porecla. Am părul brunet şi ondulat şi lung adică sunt un rocker înrăit. Ochii...hmm..uneori sunt negrii, alteori sunt căprui. Sunt înalt [ 1.78] şi cam atât presupun.
Moral, eu sunt o fire ciudată let's say. Uneori sunt ca o legumă moartă, alteori mă agit şi am o tonă de energie. La fel e şi gândirea mea. Câteodată gândesc foarte matur şi altădată mă arunc cu capul înainte , fără să gândesc.
Pasiunea mea cea mai mare, dragostea mea este skateboardingul. Îl ador din toate punctele de vedere. Mă dau de vreo patru cinci ani şi îmi place la nebunie. Ştiu să fac trucuri şi să mă dau destul de bine.
Pe lângă skateboarding, îmi place să scriu compuneri. Nu mă consider cel mai talentat om de pe pământ şi nici nu-mi place cum scriu [ dar lui Nya şi Svear le place ] , dar e o metodă de a mă relaxa.
În fine, hai că fug la o tură cu sk8u . Poate mai vorbim . Adio .

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase