Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 31 mai 2010

şase luni, mă, deci respect !

Chiar mă amuzam azi cu Nya pe tema asta. Ghici ce s-a întâmplat azi la ora nouă seara? Hai mă, chiar nu ştii ? Of, ce mă fac eu cu tine? Hai să-ţi spun eu ca să nu mori fără să ştii : au trecut fix şase luni de când ne-am cunoscut pe zup. Ea nu şi-a dat seama, dar cel care ne-a făcut cunoştinţă a fost zup-ul. La început nu prea vorbeam, dar acum suntem prieteni buuni. Mamă, cât de repede a trecut timpul.
Oricum, pentru ca să anunţ că de şase luni sunt pe zup şi de şase luni o cunosc pe Nya mă aflu aici.
Acum pot să te liniştesc şi să-ţi zic că poţi muri liniştit.
Aşa că.. bye!

2 interesați:

Nya . spunea...

Aleeeeex al meeeeeu !! * hugs him till he can`t breath * Doamne, îţi dai seama ? Timp de 6 luni numai la tine m`am gândit and stuff. Ce frumos. 8->

Metal spunea...

daaa :)) eşti foarte exited din câte văd . . nici nu mă laşi să respir :))

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase