Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 23 mai 2010

sondaj

Şti că mie îmi place skateboardingul, nu? Dacă nu şti, ai trăit degeaba, dear. Aşa că, din plictiseala mea profundă şi din lenea de a mă duce şi a lua cd-ul de la Prince of Persia, am făcut ceva mai . . creativ. Am întrebat câţiva useri de pe zup şi prieteni cum li se pare skateboardingul. Uite ce ieşi:

Cum ţi se pare skateboardingul ?



Cum să spun... Superb... N-am găsit alt cuvânt. Sau... extraordinar.

- Pure Angel, zup

Mi se pare foarte tare.
- Ich, zup.

Cum adică, mă? Ce înseamnă skateboardingul pentru mine?Şti foarte bine ce: viaţa! De fapt, aerul. Oricum, ce-ţi trebuie mai mult decât simplul fapt că-l ador?

-Dydo, zup şi şcoală.

Oribil. De ce unii se dau pe o placă de lemn şi îşi rup picioarele? Ce copii fără copilărie.

-G. , şcoală.

E cul, mai ales că vor să fie sport la olimpic. Oricum, o să mă dau pe sk8 toată viaţa.

-Ironia maidanului, prieten.


Îmi place. E un sport care te solicită şi nu e uşor de practicat. E extrem.

- Jesus, prieten.

Ăştia-s toţi oamenii pe care i-am întrebat şi mi-au spus dacă le place sau nu. Indiferent de ce spun alţii, toţi skaterii adevăraţi vor continua să se dea. Unii se dau pentru că 'pari cul' , dar există şi persoane cărora le place acest sport pentru ce este el în sine. Personal, eu îi admir pe cei cărora le place cu adevărat şi îl practică fără frică. Îi admir pe cei care se dau pe sk8 în pofida faptului că îşi pot rupe oasele sau se pot accidenta. Cei care nu se tem că se vor putea răni sunt skaterii adevăraţi. În ultimul timp, nu mai sunt atât de mulţi, din păcate.
După aceste rânduri, eu concluzionez că sunt mândru de mine.
En fin, succes celor care se dau fără teamă pe sk8 şi sper să continuaţi tot aşa !



0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase