Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 4 mai 2010

prof cul

oke, asta s-a întâmplat ieri, da' nu contează . mă plictisesc .
eram în curtea şcolii [ ca de obicei , de altfel ] şi vorbeam cu un prof . mă , da' profu ăsta e un tip serios rău , să mor eu . am făcut o rimă :D . aşa , şi nu ştiu ce căcat m-a întrebat .

profu : ai terminat proiectul, Alex ?

eu : uhm . . . păi . . . hmm . . .

[ de reţinut : nu-l făcusem ]

şi buf începe să-i sune telefonu . mamă , da' avea o melodie de la bug mafia . m-am căcat pe mine de râs , la fel ca ceilalţi . apoi , a plecat de lângă mine şi a intrat în şcoală .

din asta => 1. am scăpat să mă certe
2. am avut parte de o partidă de râs ca la carte :]

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase