Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 24 mai 2010

ce căcat !

Ţi-am mai spus vreodată că, uneori, viaţa e de căcat? Bine, hai să nu încep cu sfârşitul.
Am fost la tenis şi a fost destul de distractiv, dar am făcut o băşică la degetul mare şi mă doare de mă usucă T-T .
Acum, sfârşitul. Nu am chef să povestesc tot ce s-a întâmplat azi pentru că vreau să termin continuarea la Dorinţe periculoase.
Am intrat şi eu frumuşel pe mess şi am văzut-o pe Nya on. Mă rog, era verişoara ei la laptop. M-am apucat să o întreb pe unde-i Nyuţa mea şi am aflat, cu stupoare, că e pe un pat de spital. Atunci mi s-a tăiat toată macaroana. Apoi, povestea mi s-a părut şi mai îngrozitoare. De fapt, chiar este. Cum poate fi viaţa atât de necinstită încât, un om ce conducea beat să intre în maşina ta şi tu, care stăteai în spate, să intri în comă? T-T E atât de necinstit. Nu pot să cred că Nya a păţit aşa ceva. Chiar nu pot concepe un lucru ca ăsta. Mi se pare oribil. Ideea că Nya e pe patul de spital, în comă, cu nişte aparate ce îi susţin bătăile inimii mă îngrozeşte. Când închid ochii, o văd cu pielea albă şi buzele vineţii. O imagine scoasă din străfundurile iadului.

Când se va trezi?
Nu ştiu.

Se va mai trezi?
Nu ştiu, dar continui să sper. Ea tot timpul nu renunţa. Atunci de ce nu fac şi eu acelaşi lucru? Poate că, acolo sus, Dumnezeu asistă la aceste întâmplări şi o va ajuta. Nu merită să moară din cauza unui retardat.

Ce a făcut să merite asta?
Nimic.

Atunci de ce? De ce să iroseşti viaţa unei fiinţe?
Nu ştiu, dar nu-i drept.

Eu tot cred că îşi va reveni. E o fire puternică, foarte puternică. De ce din cauza neatenţiei unuia, să moară un alt om? Bună întrebare.
Îmi pare rău pentru ea, dar trebuie să continui să sper. Orice e posibil, atâta timp cât mai e un singur om care speră.
Îmi doresc din tot sufletul să-şi revină !


1 interesați:

Anonim spunea...

Now she's fine ...
Bless her !

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase