Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

joi, 27 mai 2010

Grevă blândă la moi :]

Păi , la noi vor intra profii în grevă de luni. Nu unul, ci toţi de la clasa mea. Era o tevatură înainte de ora de dirigenţie azi. Pfuai, toţi ziceau că o să se repete anul când eu : 'nu mă, calmaţi-vă' . A venit şi diriga la oră, toţi întrebând ca disperaţii dacă repetăm clasa a şaptea. Mie, personal, mi-ar fi convenit oarecum căci aşa îmi puteam mări notele şi mediile. En fin. Profa a zis că în nici un caz nu o să repetăm clasa căci, în cel mai rău caz, o să ne încheie mediile pe întâi septembrie şi noi o să primim vacanţă cu o săptămână mai devreme. Vezi, tu, ăl ce citeşti, tot eu am dreptate. Sincer, mă bucur că o să am o vacanţă mai lungă şi că se termină odată căcatul ăsta de şcoală.
Şi vroiam să-ţi mai zic ceva. Hm, a, da! De fapt, două lucruri.
Primul.
În excursia de săptămâna trecută, a profei de sport, au fost mai multe clase şi unu de a opta, S., era de ceva timp cu una de a şaptea, Amalia. Şi, în excursia aia, profa de sport a intrat în camera unde erau ei doi şi ghici ce a văzut. Amalia era goală puşcă în partea de sus [ mă rog, purta pantaloni, dar sutien şi bluză nu ] şi S. era călare pe ea, îmbrăcat, sărutând-o. Ce privelişte trebuia să fie acolo xD.
Al doilea.
Săptămâna asta, în weekend, merg şi eu cu colegii şi alte clase în excursie. Mamă, presupun că o să fie penal. Ca de obicei, bere, Jack Daniels, energizante... Tot ce vrei şi ce nu vrei. Ca în excursia cealaltă o să fiu beat mort :]] . Oricum, abia aştept şi vreau să văd ce o să se întâmple *pervert face*

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase