Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 4 mai 2010

gânduri emokideee

Mai şti că-ţi zisei că uneori gândesc mai...ciudat ? Eh , uite că am scris ceva care-mi place în ora ăleia de fizică :

Visele pot deveni realitate, speram eu când eram mică. Erau doar speranţe inutile, gânduri care mă făceau să cred că, până şi cele mai imposibile lucruri, se pot întâmpla. Acum, după cinsprezece ani, am realizat adevărul. Visele rămân vise şi atât. Nu se pot întâmpla doar dând din degete, nimic nu vine aşa de uşor. Pentru ca ceva să se întâmple, trebuie să munceşti şi, dacă nu a fost să fie, nu se întâmplă. Uneori visezi, speri şi totul se destramă precum un pluover nu prea bine cusut. Asta este realitatea... nimic nu este roz. De fapt, aceasta este lumea: crudă, invidioasă, plină de ură şi fiecare ar face orice să fie mai bun decât altcineva.

Eh, mie-mi place, da' am scris asta visând cum o să vină pauza şi o să scap de oră :))

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase