Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

luni, 24 mai 2010

când vrei să fii artistic

Ciudat. Nu-mi vine să cred ce ciudat m-am simţit azi. Pe lângă faptul că am avut un vis very weird, am avut şi deja vu. Visul, cea mai ciudată parte, a constat în ideea că am murit. Eram în parc pe sk8 şi. . am murit. Apoi, m-am trezit şi eram tot acolo, pe sk8. Şi iar am murit şi înviat. Se repeta aceeaşi şcenă de înnebuneai. Poate chiar am înnebunit. Who knows? Nici nu m-am putut trezi din coşmarul ăsta decât foarte greu. Mi s-a părut destul de ciudat, fapt care dovedeşte că nu mai trebuie să mă uit la filme horror la trei noaptea.
Apoi, sentimentul de deja vu a constat în faptul că mi s-a părut că se întâmplă aceleaşi lucruri ca ieri. M-am trezit, am înfăşcat laptopul în mână, am intrat pe Firefox, apoi pe zup şi imediat dupaia pe blog. Pe zup am dat aceleaşi comenzi ca ieri şi puf! m-am desprins de senzaţia aia ciudată.
În rest, m-a sunat o colegă să-mi spună despre nu ştiu ce excursie în Italia, alături de profa de biologie şi eu cred că n-o să merg, având în vedere faptul că urăsc ţara aia. Am vrut să mă apuc să joc, din nou, Prince of Persia, dar atunci a intrat mama în cameră şi mi-a distrus iniţiativa diabolică. Ce tru T-T. Şi acum, ca ziua asta să fie perfectă, am aflat că o să merg la tenis cu nişte prieteni. Şi eu care vroiam să lenevesc şi să mă holbez la laptop. Am mult noroc, să şti.
De ceva timp, am avut o poftă foarte mare de scris. Imaginaţia mea dă pe dinafară şi cred că aş scrie tone de ficuri, dar, din păcate, timpul nu prea e. Poate din acest motiv scriu atât de des pe blog şi chestii de genu. Măcar să am şi eu ce să fac.
Din păcate, n-am mai ieşit cu sk8ul de câteva zile. Îmi este o lene şi singurul lucru pe care-l pot face e să mă uit ţintă în ecran şi . . cam atât. Poate azi o să mă duc la tenis pe el.
Ah, să-ţi mai spun o fază cul. Aseară, vorbeam cu Svear pe mess şi i-am arătat frumuseţile din şcoala mea. Când le vezi pe fetele alea, să jur, ţi-ai dori să fi gay. En fin, am râs de ele muuult şi am ajuns la concluzia că Dy arată cel mai bine dintre toate [ concluzie la care am ajuns şi cu Nya acum câteva zile ].
Acuum, mă gândesc să mă apuc de îmbrăcat sau să citesc un capitol din Ţinutul Fierului de Holly Black. Cartea nu mă prea pasionează şi am ajuns la jumătate deja, dar, mi-am promis mie că, până nu o termin pe aceasta, nu mă pot apuca de Jurnalele Vampirilor 4: Reuniunea de L.J. Smith. Cât de mult am adorat cărţile alea cu vampiri şi abia aştept să o termin p'asta cu magie, elfi, zâne şi chestii asemănătoare.
Să-mi iau la revedere într-un mod artistic?
Să mă văd.
Dragule citit...
Ah, mă strigă mama să mă îmbrac. Vezi, când vrea cineva să fie artistic nu poate.
Deci.. ne vedem!

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase