Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 4 mai 2010

P.e.n.a.l.

Mamă, deci azi au fost examenele celor de a8a şi am cutreierat tot Bucureştiu înainte. Eram cu nişte prieteni şi am fost la magazinu Muzica unde m-a apucat pe mine să cânt la chitară şi i-am rupt intenţionat toate corzile :)) . Şi un prieten se holba absorbit la o chitară de zici că-l văzu pe Dumnezeu. Trebuie să fi nebun ca să faci asta :]] . Apoi toată gaşca s-a mutat la mc :)) Bă frate, acolo a început să râdă unu de şi-a scuipat mâncarea pe fusta unei tipe. Cât de normal ! :]] Am uitat mă, ne-am învârtit ca idioţii de 5 ori în jurul Intercontinentalului . Ne-au luat dracii. Apoi, în autobuz, un alt prieten a vărsat un coş cu covrigi al unui moş şi ăla tot şi-a adunat covrigii de pe jos :)) cât de sărac poţi fi? :))
Acum , urmează partea mea favorită :D . La şcoală, într-o pauză o colegă a vrut să se ducă în clasă [ eram afară ] , iar eu am prins-o de tricou. Proasta nu şi-a dat seama şi a continuat să meargă până când tricoul i s-a rupt şi eu am rămas cu el în mână :)) A fost mişto să o văd cum defilează prin faţa mea-n sutien :)) .
Cam atât. Ah, ba nu. Am înjurat-o pe diriga mea :] .

1 interesați:

Nya . spunea...

* rotfl * Vorba ta, penal ! Da` nu mai tare decât ce fac eu cu colegii. xP

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase