Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 23 mai 2010

câte secrete :))

Ziua de ieri fuse relativ cul. Am fost la ceva cu maşini la Băneasa mall [ taicămiu a vrut ]. Eu n-am stat că începuse să plouă şi eu eram în mânecă scurtă, aşa că am intrat în mall cu aşa-zisul fratimiu [ adică un coleg care îmi este un prieten bun ]. Ne-am fâţâit prin magazine şi mi-am găsit o nouă pereche de tenişi şi nişte haine. Apoi ne-am dus la Starbucks şi am băut un Frappuccino şi am stat de vorbă cu el. După ne-am plimbat prin Diverta unde eu m-am holbat o oră la mangauri şi la nişte cărţi în engleză. Apoi, cu toţi banii rămaşi ne-am cumpărat un joc pe calculator [ mă rog, el în are, eu nu :)) ] şi m-am holbat la o cutie mişto. Mă rog, era o cutie albă, în formă de sicriu pe care scria Metallica Death Magnetic [ adică, sicriul ăla semăna cu cel de pe album ]. Până la umră n-am înţeles ce era înăuntru, dar ştiam că e vreo patru milioane, deci ştiu şi eu ceva :)). Am văzut şi eu, mai târziu Ferrariul care venise în parcare şi, să şti, că arăta foarte bine xD . My brother a fost luat de părinţii lui şi a plecat la munte, eu cu ai mei plecând acasă. Pe Ştefan cel Mare, vizavi de circ, este un magazin Converse şi ne-am oprit să ne uităm. Ce era acolo! Un dezastru! Toţi tenişii aruncaţi colo - colo , desperechiaţi, murdari. Pe scurt, am ieşit de acolo în cinci minute.
Acasă, am aflat că la vară merg în Antalya, Turcia. Şi părinţii făcură rezervarea acum două luni şi eu nu ştiam nimic. Cât de truuu T-T . E un hotel care arată foarte cul. Are o pişcină uriaşă xD . Aia cred că-mi place cel mai mult şi faptul că e ultra all inclusive. Adică, dacă-i ultra all inclusive, nu mai trebuie să ies din hotel :]] . Păcat că n-au piste de sk8 . En fin, o să mă dau eu pe undeva. Şi cel mai truu e că merg şi cu cei mai buni prieteni ai părinţilor [ care au copii cul ] şi nu mi-au zis nimic. Cică e o surpriză xD .
Seara, am postat noul meu fic alături de Nya, pe zup. Adică, Ultima picătură de sânge . Dacă tot ţi-am zis asta, poate citeşti şi tu şi ne laşi un comentariu. :p
Azi am stat la laptop toată ziua şi, desigur, la tv. M-am uitat pe National Geographic, MTV şi UTv. Acu' a ieşit soarele şi poate ies şi eu p'afară cu bicicleta sau sk8ul.
En fin, ne vedem data viitoare :p

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase