Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

duminică, 30 mai 2010

excursie

nu te lua de mine că n-am pus un titlu mai complex că mă doare capu. Deci, pentru binele meu, nu te lua de titlu.

Sâmbătă

Trezirea la ora şase dimineaţa a fost mai mult decât un chin. Abia stăteam cu ochii deschişi. Într-o oră, am reuşit să mă târăsc până la şcoală şi să car şi idioţenia aia de geantă cu mine. În faţa minunatei şcoli, era autocaru şi mi-am aruncat geanta în portbagaj şi am sărit în autobuz. Ah, am uitat să-ţi zic că mi-am luat chitara cu mine? Ei bine, am luat-o. În autocar, m-am aşezat în locu meu favorit [ adică ăla din curu autocarului, cel din centru care are în faţă culuarul]. Am stat acolo cu colegii, râzând şi apoi a plecat şi autocarul ăla nemernic. Profii stăteau de vorbă în faţă, în timp ce noi jucam adevăr sau provocare. Cum poţi să primeşti ca provocare să te duci la profă şi să-i dai o palmă? Prostu' a făcut-o, dar a dat-o încet, spunând că era doar o muscă :]] . În rest, am făcut farse la telefon, cea mai penală fiind făcută de mine [normal]. A fost la una care lucra la serviciile pentru oamenii bătrâni.Cam aşa suna:
-Doamnă, tatăl meu nu se simte bine, am spus.
-Atunci, vă rog să-l aduceţi aici.
-Păi, să ştiţi că-i la doi metri sub pământ.
-Nu contează, aduce-ţi-l aici şi o să-l tratăm.
Am râs de n-am mai putut. Cât de prost să fii?
La hotel, am ajuns pe amiază şi am mers o oră la paintball unde ne-am distrat destul de mult. Apoi, eu am debordat de fericire că nimeni nu m-a 'împuşcat'.
Seara, ne-am strâns la mine în cameră şi ne-am uitat la Eurovision, fiecare cu câte o sticlă de bere, Jack Daniels sau energizant în mână. Favoritele erau: Turcia, Bosnia şi Herţegovina, Cipru şi Belgia. Oricum, a câştigat Germania. Melodia lor nu a fost cine ştie ce, dar nu pot spune că mi-a displăcut. Şi Lena...hm...nu era foarte urâtă. Apoi, am câtat la chitară câteva cântece şi, mai târziu, m-am refugiat pe acoperiş şi am stat acolo muuult timp, fără să mă gândesc la nimic. Eram numai eu şi... eu. Liniştea mi-a fost distrusă de unu, P., care îmi zise:
-Foarte romantic,.. Păcat că nu-i o fată cu tine.
En fin, n-am dormit toată noaptea.

Duminică

Ei bine, am plecat pe la doişpe spre casă şi ne-am mai oprit să vizităm câte ceva. Nu o să-ţi zic ce că nici eu nu mai ţin bine minte.
Mă certam cu unu, Andrei, în autocar pe o temă atât de idioată încât nici nu mai ţin minte care era. Totul a decurs cam aşa.
-Da' mai du-te dracu, Alex! A spus ăl cu care mă certam.
-Mai lasă-mă în pace că eu am mereu dreptate.
-Să zbori prin parbriz, idiotule, mi-a zis.
Şi chiar în acel moment, şoferul a pus o frână bruscă, eu zburând ca o săgeată spre parbriz. Nu am păţit nimic, din păcate pentru Andrei, dar m-am ales cu o durere de nas. Culmea :]]

Cam asta a fost tot. Acum stau şi mor de somn. Deci, nu îţi voi spune un la revedere, ci un simplu pa.
-

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase