Pagini

Un monstru ce-ţi devorează sufletul.

marți, 11 mai 2010

pot să fiu uimit, nu ? :]

Binee.. Azi m-am trezit târziu, mai exact la 13.05 şi am realizat că începuse ora de tehnologie. Cât noroc pe mine :]] . M-am îmbrăcat în grabă şi m-am lălăit spre şcoală pentru că nu aveam chef de ora aia idioată. M-am mai întâlnit cu nişte prieteni, am mai băut un RedBull, alea alea. Am ajuns şi eu, victorios, la şcoală după ora de tehno şi profa nici n-a observat că nu eram la oră :)) cul, nu? În fine, la geometrie am făcut lecţia cu cercul [ d'oh... ce căcat... n-aveam compasu şi a trebuit să fac cercurile cu mâna liberă ] . La geografie m-a ascultat profa şi tot aia a făcut pe nemulţumita că cică nu m-a crezut că am dormit mult prea mult. Oricum, a zis că o să mă mai asculte. La chimie am făcut nu ştiu ce căcat pe care nu l-am înţeles defel, dar nici nu m-am chinuit :]] . Apoi a venit ora cu diriga, când trebuia să ne aducă tezele la română. Mamă, îmi era o frică, fiind sigur că nu o să iau o notă mai mare de şapte. Adicăă...am avut ceva greşeli, sau aşa presupuneam eu. Spre bucuria mea, am luat nouă patruzecişi m-am ofticat... Oricum, n-ar trebuit să mă plâng, nu? Şi, de la ora de desen am chiulit, cu scuza că mă simt rău. Trebuia să desenăm nu ştiu ce cercuri şi nu aveam compasu şi nici cheful necesar.
Banală zi, nu ?

0 interesați:

Trimiteți un comentariu

Write here

Postări interesante.

 
Copyright 2009 Wind of change.. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase